cart

Wszystko co musisz wiedzieć o zakupach

1. Czy istnieje możliwość rezerwacji towaru?

Nie, niestety. Nasz system sklepu internetowego nie daje możliwośći rezerwacji towaru. Rezerwacja jest możliwa wyłącznie po wpłacie zaliczki. W celu uzyskania dokładniejszych informacji skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, nr tel. +48 32 700 18 01.

2. Jak kupować w sklepie CustomForm?

Jak Kupować

3. Jak dokonać rezerwacji lub zwrotu w sklepie CustomForm?

Zwrot towaru

4. Jaki jest sposób odbioru towaru?

Towar zakupiony w sklepie internetowym dostarczany jest pod wskazany przy zamówieniu adres. Istnieje również możliwość odbioru niektórych towarów w jednym z naszych showroom'ów, po wcześniejszym kontakcie ze sklepem Customform.pl. Koszty transportu w obydwu przypadkach nie ulegają zmianie.

5. Jak szybko jesteście w stanie zrealizować moje zamówienie?

Wysyłka realizowana jest 5 razy w tygodniu. Towar dostępny wysyłany jest do 48 godzin (od poniedziałku do piątku) od daty zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

6. A co, jeśli chcę otrzymać zamówienie w późniejszym terminie, bo np. wyjeżdżam na urlop?

W takiej sytuacji wystarczy poinformować o tym fakcie nasz sklep. Z pewnością dostosujemy się do dogodnego terminu dostawy, a zakupiony towar bezpiecznie będzie czekał na wysyłkę.

7. Czy zamówienie na towar, który wyświetla się jako niedostępny będzie zrealizowane?

Jeśli zamówiłeś towar, którego aktualnie nie posiadamy na stanie, skontaktujemy się z Tobą i podamy Ci najbliższy termin realizacji Twojego zamówienia.

8. Co w przypadku, gdy jedna osoba złoży dwa oddzielne zamówienia. Czy istnieje możliwość wysłania ich jednym transportem, tak by zminimalizować koszty wysyłki?

Tak, istnieje taka możliwość. Jeśli zamawiany towar posiadamy na stanie, wyślemy go w jednym transporcie. Jednakże jego koszt będzie zależny od gabarytów transportowanego zamówienia.

9. Jakie są całkowite koszty złożonego zamówienia?

Całkowite koszty złożonego zamówienia - to koszt zamówionego towaru + koszt transportu.

10. Jakie są koszty transportu zakupionego towaru?

Koszt transportu wynosi 25zł, niezależnie od ilości zakupionego towaru. Powyżej zakupów za 500 złotych, transport jest DARMOWY.

11. Mieszkam poza granicami Polski, czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia do innego kraju?

Tak, istnieje taka możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu ze sklepem Customform.pl kosztów transportu, które w tym przypadku naliczane są w inny sposób.

12. W jaki sposób mogę dokonać płatności za złożone zamówienie?

Oferujemy naszym Klientom 3 formy płatności:

1) Płatność w showroom'ie - Klient reguluje całość zamówienia w jednym z naszych oddziałów gotówką lub kartą płatniczą;

2) Płatność przelewem - podaną w zamówieniu kwotę należy przelać na poniższe konto:

 

BANK MILLENIUM

72 1160 2202 0000 0002 4067 7557

LARB Sp. z o.o. S.K.A.

ul. Gliwicka 275

40-862 Katowice

3). Płatność online za pomocą serwisu PayU.

13. Czy istnieje możliwość zamówienia towaru w różnych wykończeniach i kolorach?

Oferujemy możliwość wyprodukowania danego modelu według specyfikacji Klienta.

Istnieje możliwość lakierowania oferowanego asortymentu według palety RAL, informacje o możliwości wykonania takiej usługi znajdują się bezpośrednio w opisie danego produktu: Wyrób na zamówienie. Dostępne kolory można zobaczyć na stronie w pliku "RAL - paleta kolorów".

Oferujemy również wybór koloru tapicerki, informacje o możliwości wykonania takiej usługi znajdują się bezpośrednio w opisie danego produktu: Uwaga! Wybierz kolor, który najbardziej Ci odpowiada! Dostępna kolorystyka w załączniku pod parametrami produktu "Próbnik - Change”.

14. Czy istnieje możliwość ubiegania się o rabaty?

Przewidujemy taką możliwość w przypadku większych zamówień. Informację o tym czy dane zamówienie umożliwia uzyskanie rabatu, otrzymać można u naszych pracowników.

15. Czy mogę dokonywać zwrotu zakupionego towaru?

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta Klient (konsument) ma prawo do odstąpienia od umowy składając stosowne oświadczenie, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów ww. ustawy. Możesz zrezygnować z produktu kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w stosunku do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb ( art. 38 pkt. 3 ustawy o prawach konsumenta).

16. Czy zakupiony w sklepie Customform.pl towar objęty jest gwarancją?

Tak, na wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym i w showroom'ie udzielamy 2-letniej gwarancji, której podstawą jest dokument zakupu (paragon lub faktura).

17. Co należy zrobić w przypadku, gdy dotarła do mnie uszkodzona przesyłka?

Dostarczany towar należy zawsze sprawdzać w obecności kuriera. Jeśli towar po otwarciu przesyłki jest uszkodzony, należy spisać w obecności kuriera protokół uszkodzenia. Kurier ma obowiązek zostać u odbiorcy na jego żądanie do momentu, w którym Klient otrzyma oryginał wypełnionego protokołu. Kopię lub skan protokołu uszkodzenia wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym należy wysłać na adres mailowy: reklamacje@customform.pl lub pocztą na adres korespondencyjny

LARB Sp. z o.o. S.K.A.

ul. Gliwicka 275

40-862 Katowice

oraz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 32 700 18 01.

18. Co należy zrobić w przypadku, gdy chcę zareklamować otrzymany już towar?

W takim przypadku należy czytelnie wypełnić formularz reklamacyjny oraz wysłać wraz z kopią dowodu zakupu na adres mailowy: reklamacje@customform.pl lub pocztą na adres korespondencyjny

LARB Sp. z o.o. S.K.A.

ul. Gliwicka 275

40-862 Katowice

oraz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 32 700 18 01.
Wzór formularza reklamacyjnego znajdziecie Państwo u dołu strony WWW w zakładce Pliki do pobrania.

19. Szukam określonego produktu, jak mam to zrobić by nie tracić czasu?

W naszym sklepie udostępniliśmy dwa sposoby wyszukiwania produktów.

Pierwszy sposób to wyszukiwanie produktów za pomocą wyposażonego w filtry menu. Podzielone jest ono na kategorie zawężające pole wyboru do aktualnie poszukiwanego działu asortymentów.

Drugim sposobem jest okno wyszukiwarki umiejscowione w prawym, górnym rogu strony, ułatwiające odnalezienie konkretnego, znanego nam już asortymentu, poprzez wpisanie jego nazwy bądź jej części lub kodu z katalogu produktów.

Jeśli już znalazłeś i jesteś zainteresowany konkretnym produktem, to po prostu przechodzisz na jego stronę klikając na zdjęcie lub jego nazwę. Na stronie produktu uzyskasz wszystkie potrzebne Ci informacje, między innymi te na temat wymiarów, dostępnych wariantów wykończenia oraz dostępności produktu.

bezpieczne W 100% BEZPIECZNE PŁATNOŚCI
darmowa dostawa powyżej 500zł DARMOWA DOSTAWA POWYŻEJ 500zł